Alla inlägg den 15 juli 2012

Av olivia Andersson - 15 juli 2012 21:16

Hej !

jag har pricis ätit mat.Jag har ätit kött,potatis,majs,sparis,paprika och druckit saft super gött.Fast det blev lite bråk med min majs !!!.För min lillebror ville ha majs och så skulle Mamma dela på MIN majs!!!!.Jag blev arg mamma tog min majs gick till köket dela på den gav ena halvan till mej och den ena till min lillebror.Blev jätte arg prata inte med mamma gör det inte enu blev super arg.Fast jag prata med henne lite gran.Det var typ bara tack för maten och det.<3.Ska snart bada med Smilla min syster.Fast vi väntar på Pappa.För han har badkläder med sig till smilla.Jag hoppas det är kalt i vattnet för då är det mycket ROLIGARE konstigt nog.För då typ tvingar man i sig själv i vattnet.Haha får butta i smilla om hon inte hoppar i haha.Det får hon göra på mig om inte jag hoppar i haha.Haft och har sjukt roligt med smilla <3 <3 <3          

Av olivia Andersson - 15 juli 2012 20:27

      Hello !



Smilla är super snäll,rolig,påhittig,söt,fin,snygg och en underbar storasyster.Jag älskar dig sjukt mycket smilla <3<3

Du förstår nog inte hur sjukt bra humor du har.Typ varje gong du säger något roligt så skrattar jag som fan.Du är också en super bra människa.Jag hoppas du ser detta och gillar för jag älskar dig något enormt mycket <3 <3 <3 <3


http://smillabloggar.bloggplatsen.se/

Av olivia Andersson - 15 juli 2012 19:04

ska ut och bada med smilla kalt eller varmt?

chansar på varmt eller vad tror ni?


jag vill att det ska vara kalt iaf för då är det roligare att bada :) <3


Och jag älskar smillas roliga min :D :) :P :O -_-  

Av olivia Andersson - 15 juli 2012 18:22

Och en bild på mig och smilla !!! <3      

Av olivia Andersson - 15 juli 2012 17:24

ASSÅ JAG GILLAR KILLAR FAST JAG ÄR TYP ALDRIG MED KILLAR.jAG ÄR MER MED TJEJER EN KILLAR JAG VILL VARA MER MED KILLAR EN TJEJER.fast dom killarna i min klass är helt omogna och dom fattar inte att man kan vara med både tjejer och killar.jag har varit med killar jätte mycket när jag gick på dagis.killar var jag alltid med då jag hade typ bara kill kompisar.Fast livet förrändras super mycket för bara några årMen det jag försöker förklara är att jag vill vara mer med killar en tjejer.Fast jag vill ju fortfarande vara med tjejer fast mer med killar.Det är inte bara för jag kan vara kär i vissa killar men det är att killar värkar mer roligare på sitt sätt och tjejer på sitt sätt.Jag vill också varivera mig också jag hoppas att längre fram i framtiden så är jag mer med killar en tjejer.



Det är lite också för dom är söta !!! <3


Av olivia Andersson - 15 juli 2012 16:56

Tack alla som har läst min blogg är sjukt glad.


Börja nästa gråta av lycka.Den jag vill tacka så
sjukt mycket är Smilla.För hon hjälpte mig

med bloggen att fixa den och så.  
Ni måste se hennes blogg nu


http://smillabloggar.bloggplatsen.se/


Av olivia Andersson - 15 juli 2012 15:34

Jag och smilla tog oss ut till fotbollsplan.Inga söta killar där helt tomt.Vi hade tänkt oss många söta killar. <3 Aja vi får leta vidare <3Och sen ikväll så bloggar jag !!!!!!!!! <3

Av olivia Andersson - 15 juli 2012 14:55

Jag och smilla ska gå ut.Skulle gjärna vilja åka in till stan med henne.Men vi går väll ut då till orren eller stdanden eller något.Vi kommer iaf ha super kul :)   


Ikväll så laddar jag upp bilder på när vi var ute :)  

Presentation


Hej gays !!!! Älskar JB och är 10 år Och är singel

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lilla jag