Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

BOYS !!!!!!

Av olivia Andersson - 15 juli 2012 17:24

ASSÅ JAG GILLAR KILLAR FAST JAG ÄR TYP ALDRIG MED KILLAR.jAG ÄR MER MED TJEJER EN KILLAR JAG VILL VARA MER MED KILLAR EN TJEJER.fast dom killarna i min klass är helt omogna och dom fattar inte att man kan vara med både tjejer och killar.jag har varit med killar jätte mycket när jag gick på dagis.killar var jag alltid med då jag hade typ bara kill kompisar.Fast livet förrändras super mycket för bara några årMen det jag försöker förklara är att jag vill vara mer med killar en tjejer.Fast jag vill ju fortfarande vara med tjejer fast mer med killar.Det är inte bara för jag kan vara kär i vissa killar men det är att killar värkar mer roligare på sitt sätt och tjejer på sitt sätt.Jag vill också varivera mig också jag hoppas att längre fram i framtiden så är jag mer med killar en tjejer.



Det är lite också för dom är söta !!! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av olivia Andersson - 8 januari 2013 02:28

Glömde att säga nattinatti

Av olivia Andersson - 8 januari 2013 02:07

Hejsan!<3 Jag döpte inlägget till (kan du läsa mycket?????) För att jag kommer skriva ganska mycket:) Efter jag inte bloggade mer och innan jul så köpte jag mig en dvärg hamster hon heter Bella.Hon är så himla söt!<3 och så har jag inte träffat...

Av olivia Andersson - 8 januari 2013 01:53

Hejsan ska börja blogga igen. Jag har saknat att bogga lite och så har jag sätt andra lägga upp saker från sina bloggar så då tänkte jag på min lilla blogg har saknat stt blogga                                                      
                   ...

Av olivia Andersson - 13 augusti 2012 16:11

Hej förlåt att jag inte har bloggar så mycke men jag har haft det så sjukt roligt ...

Av olivia Andersson - 20 juli 2012 20:39


  Puss Puss Puss Puss Puss Puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss       ...

Presentation


Hej gays !!!! Älskar JB och är 10 år Och är singel

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lilla jag